eyvahamileyim ben 39 + 3 haftalık hamileydim çatı muayenemde çatımın biraz dar olduğu ama normal doğuma engel olacak kadar fazla olmadığını söylemişti doktorum sadece bebeğin 3,5 kg’ı geçmesinin beni doğumda zorlayabileceğini söylemişti ve en son kontrole gittiğimde bebeğim artık üç 3 gram kilodaydı ben de korkuyordum 3,5 kg olmadan da olsun istiyordum, ama hiç NST’de Sancım çıkmıyordu. Doğum yaptığım gün üçün sabahında misafirliğe gittim kahvaltı falan yaptık geç saat bayağı oturduk üç gibi eve geldim yani ikindilerde, sonra evimin yemeğini yaptım gayet iyiymiş hiçbir şeyim yok sonra eşim geldi ona yemek verdim yedi falan derken yatağa geçip uzanalım biraz dedik. Yatakta uzanmış eşimle birbirimizle konuşurken bir anda karnımda sanki pıt diye bir şeyin kapağı attı gibi bir ses hissettim onu hissetmemle ayağa kalktım ayağa kalkmamla da suyun boşalması bir oldu. Hiç beklemediğimiz için bir şoka uğradık tabi önce. Sonra hemen hazırlandık hastaneye gittik nst takıldı sancım çıkmıyordu gene ama artık su geldiği için mecburen doğumun başlatılması gerekiyordu bu yüzden de suni sancı taktılar bu sırada saat 7:00 olmuştu. Sancı’da yedi santimlere gelene kadar gayet tolere edilebilir şekildeydi sancılar geliyordu o anda bir kasılıyordum sonra geçiyordu rahatlıyordum nefes alıyordum çok zor değildi yani yedi santimlerden sonra artık sancılar aralıksız gelmeye başlıyor ve bu insanı yoruyor doğal olarak ama bu da 1 saat falan sürdü benim toplam sancı sürem 7 saatti. İşte burada ebeler yanlış yaptı ve ben daha tam açıklığa gelmeden beni çatala çıkardılar, daha ıkınma hissim falan yoktu yani öyle erken çıkardıkları için 40 dakika sürdü doğumun gerçekleşmesi. Tüm bunlar bittikten sonra bebegimi kucağıma almak gerçekten de bütün acıları unutturmuştu sanki. Öyle mucizevi bir his ki gerçekten yaşanılmadan anlayamayacak bir şey, Rabbim size de çok kolay da onlar nasip etsin
Bana göre benim doğumum ne çok zordu ne de çok kolaydı ama şu anda yine hamileyim yine bir sıkıntı olmadığı sürece normal doğumu tercih ederim ☺️