rmy1 benim kızım da özel hastanede doktor 12. haftada bir tahminim var ama emin değilim söyleyemem deyip söylememişti daha sonra 16. haftada gittik o zaman da kıza benzetiyorum dedi sonra 17. haftada kontrol muayenesine gittik orada net artık kız dedi sonra da daha değişmedi zaten aslında 12. haftadaki tahmini de kızdı
Ben yine hamileyim şimdi devlet hastanesine gidiyorum 12. haftada gittim doktor daha ben sormadan erkeğe benziyor dedi kEsin midir diye sordum kEsin diyemem daha çok küçük dedi. Daha 16. haftada gideceğim o zaman netleşiriz yüksek ihtimalle inşallah değişmez☺️