Kizlar sabah 7 de bebeğim ağlayarak uyandi içeri bir girdik yüz üstü yerde aklimiz başimizdan gitti araştirdik hiç bir olumsuz bişey yok kusma iştahsizlik huzursuzluk gibi koltukta yatiyordu nasil oldu anlamadik daha 3 aylık sizce hemen doktora götüreyim mi başina böyle birsey gelen oldu mu hareketleri falan herşeyi normal