8 haftalık hamileyim otobüsle yolculuk yapanınız var mı problem oluyor mu kendi memleketime gitmeyi düşünüyorum ama baya uzun yol yani sonra düşündüm ki bebek biraz daha büyüyünce problem olur belki ama 8 haftallikken rahat yolculuk yapılabilir mi diye düşündüm yapanınız var mı problem yaşayanınız oldu mu