Kızlar bişey sorucam kasık ağrısı gögüs ağrısı ve kadıkta batma yaşıyordum gğnlerdir adetim 18 nisan ben dün adet oldum gibi ama gelen kan böyle kahvrengi yoğun da değil çok pedi doldurmuyor bile az geliyor çok değil prta seviyede mide bulantım ve gögüs ağrılarım hala devam ediyo kasık ağrısı da üstüne görme yaşayabiliir miyim acaba bir hafta erken gelmesi hiç normsl değil ghiç vöyle olmadı ya bir gün önceden gelirdi yada gününü geçirirdi bu kadar erken gelmesi bi tuhaf sanki ya