hd_d 1gh evet bende tuttu ama ona gore gebe kalmadim gebe kaldiktan sonra baktm erkek diyodu cinsiyetimiz erkek Kimileri ona gore ayarliyo gebe kalmaya calisiyo Ilk bebegim oda erkek dedi erkek cikti🙈😍
Eboz 1gh Bende birisi yanlış erkek dedi kız.çıktı😊 Şimdi 2. Gebeligim yine erkek diyor inanamıyorum daha kucuk bakalım bekleyip görecegiz
Happyanne_2baby 1gh iki gebeliğimde de tuttu ilk erkek demişti oğlum var ikincide kız çıkmıştı kızım olucak 33 haftalık gebeyim 🩷🌸