Yasemincifci Kbrarsln ben çatlamyrm çatlamıyrm dedim 27. Haftada bi çatladım 😖 badem yapı kullanyrm ama annende varsa sendede olurmuş benim annemdede var bide çok kilo alınca oluyor sanırım ben 10 kilo aldım 🤭
anapanda12 21+3deyim 17. Haftadan beri ara ara şimdilerde iki günde bir zeytinyağıyla yağlanıyorum henüz çatlak yok şükür. Olmazda inşaAllah 🤲ama haftam ilerledikçe ve bebek hareketleri güçlendikçe olurmuş öyle demişlerdi
Kbrarsln anapanda12 ya bende 30 hafta bitti yeni kaşınıyor ama çatlak yok acaba olur mu kaçıncı haftada başlar bilmiyorum
Hakyemez 39.haftamdayim hiç çatlağım olmadi çok şükür 🙏🌸 Bunun için mustela vb kremlerde kullanmadım.Susam yağı ve kantoron yagi sürdüm.25.haftama kadar haftada 2defa sonrasında 2gunde 1 sürdüm.Ama çok su tükettim bunada bagli diyorlar.
incitanemm Kbrarsln bende 35 +4 oldum henüz yok çatlağın susam yağı aldım hergün kullanıyorum ama karnım çok büyümedi ona baglida olabilir ins caytlmaz bundan sonrada
Oguzkagan65 Kbrarsln kaşıma kendini tut dediğim gibi yap benimde ara ara kaşınıyor ben nemlendirici ve zeytin yağı kullanıyorum
gksuaks 33+2 oldum hem de karnım baya baya şiştiği halde henüz hiç çatlamadım umarım çatlamam da🙏🏻🙏🏻 Ben genetiğe ve bol su içmeye de bağlıyorum cnkü sadece lierac sürüyorm 20.hftamdan snra başladm ve 2 gün unutup sürmediğim oluyor.
Elikkk 28 haftadayım şuan yok olurmu bilmiyorum sabah akşam nemlendiriyorum kremle bebe yağıyla başından beri lileracta kullanıyorum bilmiyorum bu kadar bakmaya çatlarsa yapacak hiçbişey yok demektir