Almirolie bakalım pek sanmıyorum ama ne yapacak umarım yapar 🤷🏻♀️ peki bu ateş arada düşüyor muydu yoksa hep mi öyleydi? Mesela ben ılık duşa sokunca, 38 üstü ateş görünce şurup veriyorum 4ml kadar yarım saat sonra falan düşüyor ateşi. Bazen mesela 38 e kadar yaklaşıyor 37.9 falan oluyor kendiliğinden düşüyor 37.4 e falan. Sizinki hep mi yüksek seyretti