elifin_ Kızlar, bebeğim temmuzda doğacak nasipse hastane çıkışı önerisi alabilir miyim? Siz nereden/nasıl bir model aldınız? Nelere dikkat etmeliyim?
beautiful_ elifin_ ben Trendyoldan alıyorum çok güzel ürünler var benimki kız ama erkeklere de bakıyordum bakabilirsin Trendyoldan
ozlemmm93 elifin_ ben rokokodan isimli yaptırdım bi de görümcem tiny lamb vardı ordan almış onları kullanıcam ama kurutma makinesinde tulumu çekti üzüldüm tiny lam organik pamukmuş 🫣
sarilale123 elifin_ e bebekten almıştım ben oğluma kızıma da aynını aldım ikiside temmuz doğumlu olacak. Set halinde olanı aldım battniye vs isimlide yaptırdım. Bi kaç tane de 5parça olandan aldım
beautiful_ elifin_ ben şahsi söyliyim 3 tane 5li alıcam 0-3 ay ve birde 11li isimli hastane çıkışı yaptırmayı düşünüyorum ben
elifin_ ozlemmm93 ben de tiny lamb ve kitikate ye baktım 10 lu setlerine. Bir 10lu bir 5li al dediler
ozlemmm93 elifin_ ben memnunum güzel kumaşı falan hatta lastikli çarşafı yatak gibi bişeyi var onu puset örtüsünü ordan aldım
elifin_ beautiful_ ben isimli yaptırmayacağım 5li olanı cigitten almayı düşünüyorum memnun kalan çok olmuş
sarilale123 elifin_ pamuklu aldım canım . Bebekler ilk zamanlar vücut sıcaklığını kontrol edemiyor çünkü üşüyorlar hemen. Ağustosun ortalarında gündüz müslim bi kaç takım, ince tulum giydirebildim.
Kubra0606 elifin_ hemşireye verdiğim takım vardı, o kirlendi başka takım giydirdik. En son hastaneden çıkarken de bu tulumu giydi ☺️
kayamoomss Kubra0606 oy masallah çok güzel adıyla saglıkla büyüsün inşallah 🥰 nerden yaptırdınız acaba ?
Kubra0606 elifin_ amin amin inşallah 💗sizin bebeğinizde sağlıkla dünyaya gelsin inşallah 😊kız mı erkek mi bebişiniz