zubus92 kızlar merhaba benim 1 yaşında oğlum var şu an gebeyim ikinciye ama şey iğne ve coraspirin kullanıyorum öyle süreç geçiyor emzirmeyi hemen kesmememi söylediler bu durumda olan var mı Bir öneriniz var mı siz nasıl yapıyorsunuz ❓❓