Ümit hastanesi Murat şenol. İkinci gebeliğim ilkinde gayet iyi bir hamılelık geçirdim murat hoca takıp etmişti hep. Şimdi ikinciye hamıleyim riskli bir gebelik geçiriyorum yine murat hoca takıplıyım güler yüzlü ve çok donanımlı ilgili bir hoca tavsıye ederim 👍 birde arkadaslarımdan çok duyuyorum yine ümit hastanesınde dilek ulusoy ondanda çok memnun kalan var