Kızlar selam 33+4 hamileyim.22+ de detaylı ultrasona düşdüm kalpte 2mm delik olduğunu deyildi dediler 33 de gel yine bakalim 2.7 mm oldu. Doktor söylediki 3mm geçerse kalp hastalığı denilir doğuşa kadar bekleyelim ,doğuşdan sora yine kalp uzmanı bakar.O kadar korkuyorum ya doğulduktan sora birşey olsa hasta olsa ,ödüm kopuyorki bebeğime ameliyat derler kötü olur .Kimde böyle şey olmuş kim sorunsuz yaşamış bu olayı lütfen yazin