Kızlar 36 haftada Nst sonucum böyleydi ebe ağrın var dedi ben hissetmiyordum umursamadım doktorum da sonucu görünce bekleyelim dedi mormalde 37 de doğumu kendi başlatacaktı ama bu şekilde müdahale gerekmeyebilir dedi bol yürü dedi nasıl sizce sancılarım ? Sonrasında hafif hafif ben de ağrılar hissetmeye başladım 