r21 ilk gebeliğimde 16. haftada benzer durumu yaşamıştım yoğun kanama yaşadım ve sonrasında suyumun az olduğunu söylediler ama su sızıntısı varmı bakmadılar ben de anlamadım ilk gebeliğim olduğu için 2 hafta anca dayandı bebeğim maalesef kaybettim ihmal etmeyin sakın inşallah zamanında sağ salim kucağınıza alırsınız bebeğinizi