nazar12 merhaba 24+2 haftalık hamileyim 23+2’de şiddetli bir karın ağrısı ve bel ağrısı başladı. Acile gittim bebek iyi siz ishal ya da kabız olabilir misiniz deyip ilaç yazıp gönderdiler 2 gün sonra ishal oldum. Daha hala ishalim. Ge oral kullandım raflar kullandım. 1 haftadır pirinç lapası, muz haşlanmış patates yemekten tükendim. Daha da geçmedi ishalim ne yapacağım bilmiyorum 2 kilo vermişim