sudekplnr12 Bende de basladı 27. Haftaya girdiğimden beri suan 28+2 yim gebelilten oncede gaz problemim vardı ama suan kan ilacı yada magnezyum dokunuyor sanırım anlayamadım gitti surekli sırtımda bıcak saplanması gibi agrı surekli gaz bişey yemeye korkar oldum 2 gun kabız 2 gun ishalim afedersn hayat kalitem berbat ne yapıcagımı sasırdım gebelikten once kefşr cok içerdim iyi gelirdi şimdi kefir yada activya yogurt yeyince sanki ishal oluyomusm gibi anlamadım gitti sen bi cözüm bulabildinmi suan kestim butun ilacları hgb 9,4 olmasına ragmen baska bi ka ilacı buldum onu denicem artık