kub0915 caglaa12 30+2 yim bugün . Çok farklı bir değişim olmadı tabi ama sonlara yaklaştığım için heyecan artıyor🌸
yildiz93 caglaa12 34+3ten sesleniyorum hanımlar yavaştan bebek eşyalarını hazırlamaya başlayın isterseniz gün geçtikçe ağırlaşmaya başlayacaksınız yalancı sancılar falan derken zorlanmayın eğer yardım edecek kimse yoksa
kub0915 caglaa12 normal doğum istiyorum ama henüz doktorlarla doğum hakkında konuşulmadı tabi. Birde bende durumlar karışık şuan vandayım kontroller burda devam ediyor ama 15 gün sonra aydına geçeceğim orada doğum planlıyorum annemlerin yanında orada daha net olur sanırım gidişat
orhismommmmmm caglaa12 ben 28. Haftada konuştum bebek makat gelişti 38 e kadar dönmezse sezeryan dedi ama eğer dönerse normal doğum dedş aşkım sen konuştun mu
arzuyu Yarın 30 haftaya gireceğiz inşallah arada bir hafif düzeydi adet ağrısı gibi ağrı gelip geçiyor hareketlerim zorlaştı ağırlaştığım için yavaş yavaş hazırlıklara başlamayı düşünüyorum hastane çantası vs. Siz hazırlık yaptınız mı?