kayahan Riskli yerde değilmiş. Yani göz, ağız, burun kenarında olanlara genelde tedavi uyguluyorlar. Yine götürün tabiki içiniz rahat eder. Bende direk hematolojiye götürmüştüm. Zaten zamanla büyüyor oğlumun da öyleydi minikti zamanla büyüdü sonra küçülerek tamamen yok oldu.