Kizlar dun neler yasadim oyle yoruldum diye gidiyim yatiyim dedim 2 saat uyumusm kalktigimda asaya indim tam salonun kapisini acicaktm aniden bir bas donmesi gozumu kapatip koltugu bulmak zorunda kaldim orda devam uyumusum gozumu acamiyorum cunku 2 saate koltukda uyudum ordan geri yataga ciktim sabaha kadar uyudum noldu bana anlamadm sizde boylemisiniz bu normal mi ya oglumda boyle seyler hic yasamadim