Merhaba kızlar 19 martta kürtaj oldum ,
21 martta beta 318 e düştü
24 Mart 98
31 Mart 10
11 nisanda 27 olmuş acaba tekrar hamile miyim
Parça kaldı desem doktor kürtaj sonrası gel tekrar bakalım dedi bir hafta sonra gittim hem ultrason baktı görmedi hem Vajinal baktı tertemiz dedi