Szekiye Ftmemne bizde 6+2 olduk 10 gün önce keseyi gördük yarın bakalım bebiş görecek miyiz.birde ikiz şüphesi var sabırsız bekliyorum
Ftmemne Smyragl oo çok yakınız. Geçen hafta kese göründü, yarın tekrar gideceğim ağrılarım var biraz başından beri. İnşallah duyarız kalp atışlarını. Siz gittiniz mi doktora hiç
DiplomaliEvHanimi Bizimde carsamba 5+6di ultrasonda kese gorduk ilkkez ama 4+6 cikti resimde programda suan 6+0im hangisine inanacam bilemedim 3nisanda gel kalp atisina bakalim dedi
Ftmemne DiplomaliEvHanimi ultrason da mı 4+6 çıktı? geç döllenme diyorlar ya böyle galiba. Ben ultrason haftasını sormadım yarın sorayım.
Smyragl Ftmemne evet gittim kese geçen gördüğümüze göre büyümüş dedi yolk sacda oluşmuş haftaya çarşamba kalp atışı için gidecem inşallah görürüz ☺️
DiplomaliEvHanimi Ftmemne kagitta yazio canim olerleyen zamanlarda programla tutar gunu diolar ama sorana 6haftaligiz diom
Ftmemne DiplomaliEvHanimi anladım canım. Zaten 1 hafta önde veya 1 hafta geride olöası normal. Benim kızım 1 hafta öndeydi hep, oğlumda 1 hafta gerideydi, bakalım bu nasıl olacak yarın sorayım ultrason haftasını