kbrabsra Kizlar bu hastane doğum yapan oldu mu yada tanıdığı yapan . Doktor olarak kimi tavsiye edersiniz
cylnboran04 kbrabsra aynı doktora denk gelmek çok zor asıstanları bakıyor arkadaşım orda sezaryan oldu memnun du
kbrabsra İki doğumu özelde yaptım malum fiyatlardan dolayı bnu orda yapmak istiyorum ama bir türlü güvenemiyorum nedensee. Devletten he ağzım yanmıştır