Gizliyim Kızlar doğumda hemşireye verilen kıyafet nasıl olmali sizce bebiş için kiyafer batiyormu ilk doğdunda
ilaydagkk1 Gizliyim bence kuzum şahsi fikrim ysptırdığın doğuma özel isimli falandır onun yerine daha pamuklu yumuşak takım vermelisin ilk hemşireye zaten üzerini çok kez değişeceksin daha sonra sen yaptırdığını giydirirsin
beautiful_ Gizliyim benim merak ettiğim devlette de giydiriyorlar mı? 4,5 sene önce oğlumda doğum yaptım refakatçı çağırıp giydirditmişlerdi
erikarpuz Gizliyim yenidogan zıbın alt üst takım şapkası bi de penye battaniye vermiştim ama penye battaniye kalın oldu gelince müsline sardık hastane çok sıcaktı
Gizliyim As38- şimdi ben hastane çıkışı yaptrdim ama onu versem diyorum cevremdekilerdr o kıyafet batar ilk giyeceği için normal kıyafet koy diyor kafam karıştı
As38- Gizliyim foto çekeceksiniz normal ver sonra çekineceğinizi giydir hayırlı doğumların olsun bol bol uyumaya bak 9 aydır uyku yüzü bilmem 🤣
ilaydagkk1 Gizliyim o zaman onu ilk verme bence onu sen yanına geldiğinde giydir hem daha temiz olur dediğin gibi resim vs çekersin hemde yarın öbür gün hatıra diye saklarsın
beautiful_ Gizliyim anladım çok sağolun 🌸 Bunun için bir video görmüştüm onu söyleyim ebe paylaşmıştı hemşireye 5li hastane çıkışı zıbın, bez ve çorap bunları tek koymuştu 😊 sağlık ve sıhhat ile gelsin minik ❤️
aslhnkrts9 Gizliyim ben yenidoğan alt üst takım , çorap , şapka bi ince bi nohut battaniye bi tane bez vermiştim hiç batmadı normal dıgumdu . Benim kızımı bebek hemşiresi giydirip getirmişti