GozdeKB Sat 21 Aralık Hoşgeldin 16.hafta biz artık bir 🥔 aynı haftada olanlar nasıl gidiyor cinsiyetleriniz neler 🥰
saziment GozdeKB 17 aralık bacım ama 4-5 gün sapma olabilir yani bugün sat göre 16+4 son ultrasona görede 15+6 gibi oluyor sanırım bilmiyorum karmakarışık 😅 henüz hissetmedim bacım sen ne durumdasın
GozdeKB minikmucizem20 sata göre tam kaç haftalıksınız birde kaçıncı gebeliğiniz ben 13-14 haftalıkken hissettim ara ara yine hissediyorum ama 4.gebeligim ondan büyük ihtimalle
user99 GozdeKB benimde sat 17 Aralık 16+4 olduk bugün kıpırtı hissediyorum ama bağırsak mı bebek mi halaa ayırt edemedim 😂 cinsiyeti de göstermedi henüz cuma günü inşallah öğreneceğim