ilaydagkk1 cansuu03 canım bende böyle öğrendim 2.ye tekrarladım kırmızısı daha belirgin bir silik çizgiydi kan verdim 623 çıktı
cansuu03 Adetime 3 gün var. Ama adet olacakmışım hissiyatıda var emin olamadım doktorlarımda progestoran hap verdi bilmiyorum ya inşallah olur
tubitolo24 cansuu03 bence adet gününü bekle canım hem betan yükselir yoksa iki günde Bir beta vermek daha da yoruyor insanı
icran cansuu03 regl sancısı ve tutunma sancısı aynı, teste bakılırsa var hayırlı olsun stres yapmayın kan verin yarın 🙏
cansuu03 Kızlar ama böyle ciddi bi karnımda rahatsızlık var şişlik regli olacakmışım oylamıyormuşum gibi korkuyorum ya