Novamom_ minikmucizem20 benimde 2. Gebeliğim şuan 16+4 deyim dün gece hissettim bende ilk kez🫠👶🏻 ilk gebeliğimde 21. Haftada hissetmiştim 🤣🤣
m_e_e minikmucizem20 benim de 16+6 ikinci gebelik henüz hareketlerini hissetmiyorum ilkini 17+1 de hissetmiştim
gebebayan Merhaba 16 haftalığız bizde ikinci bebeğim . Hissediyorum baya hareketlerini tam neresi olduğunu anlayamıyorum ama o an gözle de görülüyor 🧿 Sizde hissedersiniz yakında herkeste farklılık gösteriyor bu durum 😊
minikmucizem20 gebebayan nasıl his balık gibi mi yüzüyor nasıl baloncuk mu benim ki uyuşuk mu ne haraket etmiyor bi de erkek çocuğu sizin cinsiyet nedir
minikmucizem20 gebebayan sizin ilki kız mı benim ilki kız kızda hissediyordum çok haraketliydi bunda tık yok inş hissederim ben de
gebebayan Dediğim gibi herkeste farklılık gösteriyor bu durum zayıf hamilelik vs vs ama takılma çok yakında yerinde durmayacak zaten 😊
minikmucizem20 Novamom_ bende ilk gebelikte 21 inde hissettim ama bunda erken diyorsa herkes bi defa mı hiisediliyor yoksa saatte bir mi