Elisa0110 beautiful_ bebyi ben sabah kahvaltıda da nane yemiştim taze nane baya yedim ama 🤭bide çayını içmek zarar verir mi
Elisa0110 HakanKemal aynen bizde havaya aldandık pikniğe gittik sonra hava birden soğudu üşümüştüm biraz üzerim kalındı ama yine de kaptım şifayı sanırım
Herseydenbiktim Elisa0110 Bana yeşilcay ve bal iyi geliyordu hayatim süt ile de deneyebilirsin. Pekmez ısıtıp icine karabiber koyabilirsin. Çok geçmiş olsun💖
Elisa0110 Herseydenbiktim sağol tatlım💕nane limon içtim.balı da ekmeğe sürüp yedim 😂😂akşam da senin tarifleri denerim
Elisa0110 marlam vefalı arkadaş işte 😘❤️🌺🌸💕🥰soruyor nasılsın diye iyi demek istiyorum canım sanırım boğaz ağrısı gribe çeviriyor ☹️
marlam Elisa0110 benim burda zaten bir eli geçmiyecek kadar arkadaşım var bı zahmet kıymet bileyim ❤️🥰🥹🥰❤️ bir hastaneye git bence canım