xlarge Günaydın arkadaşlar 35 haftalık hamileyim sağ bacagimda ağrı şişlik var özellikle dizimde yürürken zorlanıyorum agriyo bu durumu yaşayan var mı pıhtı olabileceği yazıyor korktum açıkçası bugün acile gitcem ama size de sorayım dedim
Elisa0110 xlarge genelde ödeme bağlı şişlik oluyor ama ağrı neden oluyor bilmiyorum bence Bi görünün doktora