susam_65 Kızlar doktor tarafından teşhisi yok ama bence ben normalde de panik atak be anksiyete hastasıyım on haftalık hamile oldum özellikle geceleri panik atak tutuyor sanki kötü bişey olacakmış gibi benim gibi olan var mı
nesliily sdc sdc benim de bazen çarpıntım oluyor doktorum olduğunda dideral içebilirsin ama düzenli kullanımda izin vermiyorum dedi cok sukur zaten nadiren oluyor ama kullanılabilen ilaç olduğuna sevindim güvende hissettim 😅