Bayanlar selam 38+2 oldum ve ayıptır söylemesi şuan makat kısmımda çok baskı ve ağrı var bu doğum sancısı mıdır bilmiyorum . İkinci çocuğum olacak ilk kızımda erken doğum yaptığım için su sızıntısından dolayı sancı nedir bilmiyorum. Ama şuan çok ağrım var makat bölümümde popoma da vuruyor bana fikir verir misiniz