Arkadaşlar ben 15+5 im normalde de kollarıma biraz takık biriyim yani o ince görüntü yerine boyun ve kilom normal olmasına rağmen kollarım hep kalın gelmiştir gözüme birazcık da bir kiloluk dambıllarla da çalışma yapmama rağmen tabii çok uzun süreli bir çalışma değil bu, kollarım aşırı kalınlaşmış gibi hissettiriyor bana ayrıca aldığım kilo 2-3 kg sadece, bu süreçte ne yapmalıyım benim gibi olan var mı fazla kalınlaşan var mı bu hafta aralarında tenim sıkı da değil bu yüzden de kendimi porsuk gibi hissediyorum :(