Sweetybaby Merhaba anneler. Bugün kontrolümüz vardı. 22+1deyiz. Bebişimin boyu 24-25cm, kilosu da 514 müş. Doktorum gayet iyi dedi çok şükür. Ama sizlere de sormak istedim. Sizin bebişleriniz ne kadar oldu acaba? Boy ve kiloları nasıl? 😊
burcu28ZK Sweetybaby bizde 24+4 ' üz. 630 demıstı 1 hafta önce doktor. Gayet saglıklı bebişlerimiz cok şükür ☺️
d190516 Sweetybaby 20+1 de yani iki gün önce 440 gramdı oğluşum boyunu sormayı unuttum ama 🤦♀️17+2 de boyu 18 cm di 😍
Mutlulukgeldi Sweetybaby benimde 22 haftalık iken yaklaşık 540 gr demişti suan 28 haftalik 1 kilo 300 gr seninki de iyi sıkıntı yok ☺
Sengulkrgz Sweetybaby bende 20 haftaligim 2 hafta sonra gidecegim bakalim o zaman net ogrenecwgim😁masallah nazar degmesin cok guzel boyu kilosu
Sweetybaby Mutlulukgeldi bana da aynı şekilde doktorum gayet sağlıklı herşeyi iyi görünüyor dedi maşAllah. Ama işte ana yüreği merak ediyor insan🤣 Bi de ilk hamilelik olunca herşeyi inceleyesi geliyor insanın🙈
Mutlulukgeldi Sweetybaby bide ben sürekli aralarda bir kase yoğurt ceviz veya fındık yiyorum sabh 2 haşlanmış yumurta 1 veya 1. Buçuk bardak süt aksam da yatarken bir bardak süt içerim kaşar peynir yiyorum olmadığında çökelek yiyom sağlıklı gelsinde dogumdan sonra zaten kilo alıyorlar:)
Sweetybaby Mutlulukgeldi malesef hamilelik dönemimde ağzıma haşlanmış yumurta ve süt süremedim😓 bende çok isterim yemek ama olmuyor. Ceviz, kaymak, soda tarzı şeyler yemeye gayret ediyorum ama bakalım🤷♀️
Mutlulukgeldi Sweetybaby benimkide kız hep kızım olsun istemiştim ve oldu cok şükür rabbime ki bize bu duyguyu tattirdi olmayana da tattirsin inşallah 🙇♀️