elisamommy evet markadan markaya ölçtükleri şey değişiyor kutusunda yazabilir hatta birde ilk idrar değilse çok çok normaldir ama kan vermeye gitmediysen dayan biraz daha bekle 😂 çünkü diğer türlü çok daha zor çarşamba beta 55 le öğrendim 3000 den sonra kese gözüküyormuş cumartesi gel dedi zaman geçmiyor sanki bana