Emzirme sorunu
30 günlük bebeğim var. Bebeğim hastaydı bu yüzden 7 gün yoğun bakımda kaldı. O sırada 2 gün emzirmedim yasaktı, kalan 5 gün günde bir kez emzirdim, kalanında da sağdığım sütleri verdiler. Her şey iyiydi hep güzel emdi. Dün eve döndük, ilk emzirmede de çok güzel emdi ama sonrasında göğsüme bir şeyler oldu. Ağrı başladı bir anda. Şu saat oldu ağrıdan ağlıyorum. Emzirmek zulüm gibi. Sürekli emmek istiyor. Ama çok huysuzlanıyor çekiştiriyor emerken. Sütüm nasıl bilmiyorum yani acısından odağım orada oldu. En azından göğsümün acısı bitse emziririm, daha çok denerim. Acısı bir yana sütüm kesiliyor mu korkuyorum o bir yana… Başına benzer bir şey gelen var mı ne yaptı söyleyebilir mi, doktor vs sorsam kime danışmam lazım bilmiyorum. (sütümü sürüp havalandırma yapıyorum, zeytinyağı ve lansinoh krem de sürüyorum.) 😔😔😔