Seraymesut 3,5 yaşındaydı kızım dayısı ve yengesine bıraktım çünkü onları hem çok seviyo hemde asla yokluğumu hissettirmezler diye düşündüm. Evden çıkıp onlara teslim edene kadar sarıldım sarıldım ağladım, hastaneye gidene kadar yolda aklıma geldi ağladım ama sonra yengesi sağolsun hiç boş bırakmamış bana da sürekli resim attı bilgilendirdi şöyle yaptık böyle yaptık sinema gecesi yapmışlar, pijama partisi, gündüz o oyun alanı senin bu aktivite benim gezmişler . Hastaneden taburcu olacağım günde geldiler beraber kardeşini gördü hep beraber evimize döndük. Allah binlerce kez razı olsun 🫶🏼
Şimdi daha fenası 🫣 kızım 4,5 yaşında oğlum 12 aylık ve ben 37 haftalık hamileyim