cerensare newmom_____ beyhekim ferhat yasin özkayayı tavsiye ederim kesemin görülmesinden tut doğumuma kadar onunla devam ettim çok memnunum
newmom_____ kdramn siz kendiniz mi gittiniz neden Ertan Çelik? bir de ben normal doğum istiyorum bir aksilik olmazsa inşallah. Sezeryan yapıp göndereyim kafasında bir hekim istemiyorum o yüzden
edasunterr ferhat yasin beyi tavsiye ederim beyhekimde ben gebelik öncesinden gidiyorum kendisinden ilgili ve güler yüzlü detaycı oluşundan çok memnunıö
newmom_____ edasunterr siz Ferhat beyde doğum yapmadınız sanırım değil mi? Doğum sürecinde normal doğum destekçisi bir hekim arıyorum yoksa rutin kontroller kıstasım değil açıkçası
edasunterr newmom_____ yani bir çok arkadaşım onda doğum yaptı normal yapanda var sezeryanda sizin tercihiniz ve sağlık ile uyumlu olması önemli