iz_l344 Gebelik 2.side sezaryen ama üstümde aşırı Bi stres var ilkte bile böyle değildim. 3 hafta kaldı artık şırnakta yapicam tayin sebebiyle burdayım normalde batmanda özelde yapacaktım ama git gel bana çok zor olucak o yüzden devlet hastanesinde yapcam. 2 side özelde oldu bu sefer devlette olucam stresimi var üstümde bilmiyorum sadece stresliyim 😔😔😔
baltuntas iz_l344 hastane de varsa özel oda ve ayarlayabilirseniz sizin için daha rahat olur belki stresinizi biraz daha da olsa azaltır 🌷
ikinciyegeldik iz_l344 Ben de şırnaktayım hangi doktora gidiyorsunuz ben merkez bahri hocaya gidiyorum daha erken hamileliğim ama muhtemelen doğuma memlekete gitmeyi düşünüyorum
iz_l344 baltuntas küçük Bi ilçesindeyim hastane çok cazip gelmediği için de böyle olabilirim 😔 ama neredeyse yarim saatlik Bi işlem ertesi gün evimdeyim diye düşünsemde çok gerginim. Tesekkur ederim yinede cvp için