Gokturkmom_ sezeryanda neden gerek duyuyorlar aslında merak edilen o, yani spinal varsa zaten belden altı komple uyuşuyor, ekstra neden epidermal kullanıyorlar o kısmı anlamadım ben 🙄 yanlış bilmiyorsam epidermal normal doğum için kullanılıyor, doğum boyunca vücuda bağlı kalıyor gerektiğinde yenilemek için, ama o uyuşukluk yapmıyor demişlerdi yani “sadece acı hissetmiyosun ama kalkıp yürüyebilirsin” demişlerdi.
Epiduralin farklı çeşitleri var sanırım 🤷♀️🙈