Bebeğim mamada yese sütte içse aynı anda hep emmek istiyor bu neden olabilir 12 günlük bu kez de süt kalmıyor gelmeyince sinir oluyor yada orada uyuyor emzik niyetine başka yerde uyumuyor hep emmek istemesi normalmi mamadan sonrada aranıyor kucağımda durmak istiyor