Mom72626 9 haftanın içindeyim ve hemen hemen 1 ay olacak mide ağrısı yaşıyorum bir an olsun geçmedi tavsiye edilen birçok şeyi denedim işe yaramadı 😞 gaz sancısının mide ağrısı yaptığını fark ettim ne gece uyutuyor nede gün içinde iş yaptırabiliyor 😞 doktoruma danışarak lansor 15 mg kullanmaya başladım ama işe yaramıyor o da tek temennim 3. Aydan sonra azalıyor belirtiler diyorlar inşallah azalır 🙏🏻🙏🏻 Size de çok geçmiş olsun doktorunuza bir sorun belki bir ilaç verir en azından size iyi gelir inşallah 🙏🏻🙏🏻