Benimde kızım 4 yaşında kızım 2,5 yaşındayken korunmayı bırakmıştık.1,5 sene doğal yoldan denedik. Olmayınca doktora gittim ve yumurtlamıyorsun tembellik var dedi ve letu diye bir ilaç yazdı 3. Kullandığım ay gebe kaldım şu an 19 haftalık hamileyim bir cimcime kızım daha olacak inşallah 💕