1mervel Gebeliğim 20 aylık bir çocuğum var çok zor bir bebekti ağlaya zırlaya büyüttüm 2. Çocuğa hazır değilim babasının da pek bir yardımı dokunmuyor 2 çocuğa nasıl yeticem kürtaj olmalimiyim çok kararsızım mucizevi bir şekilde oldu planlanmış değildi
hazu 1mervel Allah vermiş nasibi varmış bir şekilde büyür sakın öyle bişey yapmayın çok günah Allahın verdiğine kıymayın dua edin sizi anlıyorum desteksiz büyütmek çok zor, plansız diyorsunuz Rabbim vermiş bi kere. Ayrıca kardeşi olunca ilk çocuğunuza da iyi gelecek göreceksiniz
Zehraumut 1mervel kesinlikle düşünme bile o vebale nasıl giriceksin ahını nasıl ödeyeceksin benimde planlı olmadı ama aklımın ucundan geçmedi böyle bir şey rabbim bi kolaylık verir kuzum ❤️ben şuan doğuma gün sayıyorum düşün desteksiz büyütmek çok zor ama kıyma yapma
Hkbra 1mervel daha sonra çok üzülüp pişman olacağınız, yükünü kaldıramayacağınız bir vebalin altına girmeyin derim. Zamanla daha çok büyür acısı içinizde siz bile tahmin edemezsiniz. Kesinlikle bunu kafanızdan atın evet çok zor haklısınız ama inanın diğer türlüsü daha ağır gelir..
sedaelifeymen 1mervel bende aynı yollardan geçtim. bende üçüncüye hamileyim. Birisi 3 birisi 4.5 yaşında iki çocuğum var.Ailem uzakta çevremdede kimse yok aldırmak istedim kurum hocasına sorduğumda bildiğin bir insanı öldürmekle aynı dedi. Anneme söyledim kesinlikle aldırma dedi bana getir ben bakarım dedi :) yani anlayacan gene tek basıma bakacağım Biliyorum çook zor olacak ama Allah verdiyse vardır bildiği. İki çocuk arka arkaya biraz yorucu oluyor ama zamanla alışırsın. İlk bebişi 3 yaş ana okuluna göndermiştim mesela. O yaşlara gelince sende öyle yaparsn. Diğeri nasıl büyüyor anlamıyorsun bile
sevglcskn Sizi anliyorum çok zorlanacaksiniz ama lütfen düşünmeyin böyle bişeyi… 2 yıl içerisinde 3 kez zorunlu Kürtaj oldum ve sol tüpümü kaybettim, şuan yine 5 haftalık gebeyim acaba yine kürtaj olur muyum korkusuyla uyuyamıyorum..