esaesaesa ben özelde özgür artan a yaptırdım gayet güler yüzlü ve çok detaylı baktı her organı hakkında bilgi verdi sorduğum her şeyi tek tek cevapladı her şeyini her yerini gösterdi bebeğimin,kliniği var oraya gittim çok ilgiliydi devlet hastanesi aramıyorsunuz bir tercih olabilir 1 saat kadar da sürdü.