Semilk05 orhismommmmmm maşallah bende öyleyim ilk gebelikte hiç içemezdim ama bunda günde 3 içiyorum 💕
Semilk05 orhismommmmmm aynı bende dudaklarım kuruyor hemen şekerim felan da yok bakıldı. 26 haftalıgım aşko sen kaç haftalıksın
BKZ nasıl 3 içebiliyosunuz 🥺 ben 1 litreyi geçebilsem şükrediyorum hamilelikten önce günde bi bardak anca içerdim hamilelikte 1 litreyi geçmeye çabalıyorum nasıl olacak bilemiyorum
Semilk05 BKZ aşko ben sana şöyle Sölim kendine pipetli bir bardak ya da suluk al. Bardaktan bende içmiyorum tıkıyor sanki ama pipetli daha rahat geliyor.
orhismommmmmm BKZ ben hamilelıkten önce de 2.5 içerdim şart koyardım kendıme. Hamilelikte büyükçe bi su matarası aldım onu bitirmeden günü kapatmıyorum zorluyorum bitecek diye öyle yap etkisini gör
Zeyneplemutluluk BKZ ayy bende öyleyim bacım ya normalde de günde 2 bardak suyu zor içerim şimdi 25 haftalık olduk halen günde 5 bardağı zorluyorum nasıl olacak bilmiyorum nefes darlığı da yaşıyorum
dalyaluna35 1 anca içebiliyorum valla hic canim istemiyor o da zorla, bazen 1den de az içiyorum iyi degil ama elimde degil zorlayınca midem bulanıyor
Semilk05 dalyaluna35 suyu gözünüzün önüne koyun bide ılık içmeyin hafif soğuk olsun su şıkır lıkır gidiyor hskshskdj
dalyaluna35 Semilk05 gözümün önünde ama ben tup mideliyim kati sivi ayrımı yapıyorum ara ogunlerim de oldugu icin bu sefer cok çabuk da tıkanıyorum suyu dikip zorlayınca ya midem bulaniyo ya da kusuyorum o sebeple Bilmiyorum insallah olumsuz bisey olmaz diyerek devam gittigi yere kadar 🥲
Gokturkmom_ Semilk05 Bir şişeye doldurun sürekli göz önünde olsun git gel içersiniz.Hamilelikte çok zor içiyordum doğum yapınca her emzirmede 1 şişe bitiriyordum litrelerce su içtiğimi biliyorum bu sayede doğum kilomu 1.5 ayda verdim☺️
Semilk05 gizemturgutt maşallah en sağlıklısı benimde 1 litrelik matara var 3 kere dolduruyorum bide ekstra ilaç içerken içtiklerim oluyor
Tecrubelianne60 Günde 5 litre rahat içiyordum duramıyordum su içmeden sodyumum sıfırlanmış doktorum yasakladı simdi 2 litreyi geçemiyorum dilim damağım kuruyo🥹 34 haftalık hamileyim
Semilk05 Tecrubelianne60 ay 5 de biraz fazla değil mi. Sodyum sıfır olduğu için mi o kadar su içiyormuşsun yoksa çok su içtiğin için mi sodyum sıfırlanmış anlamadım ama shskshskdn
semahayall Semilk05 utanmasan damacanayı dikicem öyle diyim , içim yanıyor içiiiiimmm , 3 ü geçiyordur içtiğim muhtemelen