Selamlar annelerim. Bir sorunum var. 3. Ayda meme grevi ile başlayan tek meme emme durumumuz oldu. Sol tarafı emdi hep. Hatta onu bile emmiyordu zar zor neler yapa yapa bu süreci atlattım. Sağ tarafı da almıyordu aman emmeyi kesmesin diye hep solu verdim. Başlarda sağ tarafı sağıp boşaltıyordum. Daha sonra araya bayram vs girdi derken onu da düzenli yapamadım. Bir memem büyük biri küçük bu yüzden. Benim sorum şu ki sağ mememdeki sütü artırabilir miyim böyle bir şey yaşayan oldu mu. Şimdiye kadar çocuğumu güzel besledim. Kilosu gayet iyi fakat artık soldan neredeyse hiç gelmiyor. 10-15cc falan. Bütün önerilere açığım. Bu süreçte yediklerime dikkat ediyorum süt yapan şeyler içiyorum onda sıkıntı yok. Soldaki sütün fazla zaten. Ama aktif hep aynı tarafı emince bi yerden sonra çıkmıyor. Kanallar tıkanmış mıdır ?