melekbengul Merhaba son günlerde kasılmaya çok ciddi bir ağrı eşlik ediyor normal midir biraz da düzenli gelmeye başladı gerçek doğum sancısı mı diye düşündürüyor
ozlemmm93 melekbengul haftanız kaç bilmiyorum ama doktorunuza mutlaka yazın 33 haftalıkken benimde varmış ilk nst girdim ve doğum sancılarıymış ben hissetmiyordum serumla vs durdurdular kasılma şeklindeydi ertesi gün bel ve kaşık ağrılarıda eşlik etti bebek karnımda taş gibi oluyordu
melekbengul ozlemmm93 39+2 deyim son günlerde çok sık kasılma ve sancı olduğu için gerçek doğum sancısı olsa da anlamayacağım gibi geliyor
fatma4466 ozlemmm93 benide 33 de aldi karnimin sertligine denk geldi arada sancilarim oluyor ama ntsde cikmadi gonderdi doktor
ozlemmm93 melekbengul bende tam olarak nasıl olduğunu bilmiyordum dakika tutun diyorlar bi de nişanınız ya da suyunuz geliyorsa hemen beklemeden doktorunuza haber verin
ozlemmm93 fatma4466 benim sanki doğuma gider gibi sancılarım vardı düzenli 130 görüyordu bende şok oldum 🫣 Allahtan serumlarla durdu şu anlık
fatma4466 ozlemmm93 ben pinpiriklimiyim anlamadim normal akintim var bugun bir parca farkli bir sey geldi ama emin olamadim
fatma4466 Daha erken sacma dedim gecistirdim kanli degil sonradan su gelmedi sarimsi löp diye ic camasirima dustu ama ufakti
ozlemmm93 fatma4466 bebeğin hareketlerini takip edin bildiklerim bunlar keşke daha fazla yardımcı olabilsem 🤷🏼♀️
fatma4466 ozlemmm93 agrim sizim da yok takip ediyorum bu surecleri insallah hep birlikte atlatalim tesekkurler