Kademm ben yaptım hatta geçen hafta doğum yaptım sancin başlayınca ılık suya koyuyorsun 1 yasin 3 ihlas 1 fatiha nas felak okuyup ufliceksin illa senin okuman gerekmiyor benim annem yaptı ve ben suyu içemedim bana ulasmadi bana bana niyet edildi okunan dualar filan çok şükür sancimi biraz evde cektim 4 cm açıklıkla gittim suyum geldi 1 saat sonra 7 cm oldu doğumum olduktan sonra sudan cikaricaksin ki kapansin seninde acilman yavas yavas kapansin kanaman cok olmasin allah'ıma şükür olsun