eymenim21 valla benim de ilk doğum trajikti , hep 2. Yi 4 yaş fark olsun istiyordum , ha yine de karar vermesi kolay olmadı ama daha da zaman geçse yapmaktan vazgeçecektim 😅 bir de hep 30 dan önce çocuk işini halledeyim diye düşünüyordum , şu a. 29 yaşındayım , bunu da doğurup piyasadan çekilmeyi düşünüyorum , geride kalanlara başarılar diliyorum , rabbim sağlık sıhhat versin evlatlarımıza 🙏🏻🤲🏻