mamitaaa211 Hangi bez markasını kullanıyorsunuz ve beğeniyorsunuz? Arkadaşlarım molfix ve sleepy önerdi. Sizce hangisini almalıyım? İçeriği temiz, kullanışlı vs
erikarpuz mamitaaa211 ben ikisini de kullandım molfix daha iyi geldi bize ama deneyin derim arkadaşımda da tam tersi olmuştu
defnoloj mamitaaa211 en iyisi tartışmasız primadır ama biraz daha bütçe dostu ve kaliteli dersen kesinlikle molfix. Geri kalanlardan çoğunu denedim hiç birini beğenmedim. Hemen şişip doluyor koku yapıyor pişik yapıyor bebeğin poposundan kayıp düşüyordu vs vs vs
Gokturkmom_ mamitaaa211 Molfix belli bir süreden sonra bebegimi açık pişik yaptı, prima premium kullanıyoruz şuanda 🙏
eslemoms 2 yaşına gelene kadar Bimin bezini kullandım 6 numaradan sonrası olmadığı için trendyoldan canbebe sipariş ettim oda iyi çıktı canbebeden devam edicez canım
Havin49_ mamitaaa211 ben molfix premium aldım normal molfix den bin kat daha iyi onu öneririm Slepy benim bebekleri pişik yaptı
merveyldzz mamitaaa211 molfix pure soft bebeğim 6 aylık olana kadar kullandım çok memnun kaldim. Daha sonra mavi paket molfix kullandım
Beequeen Molfix premium kullanıyordum oğlum artık sürekli kaçmak istediği için sleepy külot beze geçtim. (Bir natural premium plus) Molfixten daha iyi, daha çok memnun kaldım. Ayrıca molfixin premium serisi değişmiş kullananlar hiç memnun değilmiş