elifksbr ben manuel alacağım nasipse otomatikte kıpırdanmaya başlayınca durmuyorlar arkadaşımda var kullanma süresi 3 ay falan en fazla sanırım ama manuel olan babybjörn muadilini bir yaşa kadar kullananlar görüyorum genelde bir de bebek kendini salladığı için belki oyalanır düşüncem var tabi gözetimde tutmak lazım düşmemesi için bırakıp gidilmez ama kahvaltı yaparken iki sallansa kar diye düşünüyorum bu arada otomatikte şöyle sıkıldım al diye ağlıyorlar bi yerden sonra kıpırdanmaya başladıktan sonra dediğim o aslında uykusu yoksa yatmıyor minik kızçe 😄